Sećanje na jedan događaj iz mog detinjstva


Sastav:

Sećanje na jedan događaj iz mog detinjstva


    Sedim kraj prozora i gledam u zvezdano nebo. U sećanje mi naviru slike iz detinjstva. Tako bezbrižnog i slatkog, kao moja omiljena čokolada. Eh, kako bi bilo lepo vratiti se u te godine, bez brige i bez škole.

   Kao mala devojčica volela sam da idem u duge šetnje sa mojim ocem. Po ceo dan bi razgledali prirodu i smejali se. Svaki put kad bih krenula zemljanom stazom oko srca bi mi zaigrao neki čudnovato lep osećaj i uvek sam imala utisak da krećem u novu avanturu. Jedne subote, otac nije mogao da ide sa mnom zbog poslovnih obaveza, te sam krenula sama. Počela sam da istražujem šumu. U jednom momentu začuo se jauk. Srce mi je počelo jače da kuca, ali sam ipak otišla da proverim o čemu je reč. Kraj jednog drveta ležalo je kuče zarobljeno u jednu od onih groznik spravi sa zubićima i uplašeno cvililo. Prišla sam mu i oslobodila ga. On je počeo srećno da laje. Odlučila sam da ga povedem sa sobom, iako nisam znala kako će mi roditelji reagovati. Kada sam došla kući otac me je pohvalio i rekao da sam učinila dobro delo. Tada sam naučila važnu lekciju o životu: prava tajna sreće leži u pomaganju drugima.

*Sastav je prilagođen učenicima 5. razreda.




Broj komentara: 14:

  1. Super ti je blog, veoma koristan. Mnoooogo bi mi znacilo da posetis moj blog i uclanis se. Hvala ♥
    http://ivanasdiary4.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako ti je dobar blog,odlicno prepricavas♥♥♥
    Molim te poseti i uclani se u :
    http://teenbestfriend.blogspot.com/
    Nastavi tako☻☻☻

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne kazem da pisete gluposti,ali pisete gluposti..

    OdgovoriIzbriši
  4. Moze sastav "smiješan događaj" za 9 razred...hitno unaprijed hvala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jel moze sastav na temu dogadjaj u retrospektivu za 7 razred!hitno!!!unaprijed hvala!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ocajan sastav-kurcu vredan

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično mnogo mi se sviđa može li jedan hitno slično ovome molim te

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši